Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z o.o. z siedzibą w Miliczu
ogłasza nabór na stanowisko ds. bieżącego utrzymania i kontroli sieci
- Nazwa i adres jednostki: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z o.o., Rynek 21, 56-300 Milicz – Dział Techniczny i Realizacji Inwestycji
- Określenie stanowiska: Specjalista ds. bieżącego utrzymania i kontroli sieci
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymagania:
a) wykształcenie wyższe techniczne: inżyniera środowiska, budownictwo lub ochrona środowiska;
b) mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku w branży wod.-kan.;
c) znajomość przepisów ustaw:
- o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
- prawo budowlane;
d) biegłość w posługiwaniu się mapami i rysunkami technicznymi;
e) biegła obsługa komputera; praktyczna znajomość MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość Word i Excel;
f) obsługa programów z grupy Auto-CAD;
g) znajomość kosztorysowania w programie NORMA PRO;
h) samodzielność i odpowiedzialność;
i) bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, rzetelność i sumienność;
j) umiejętność pracy w zespole i efektywnego porozumiewania się z ludźmi;
k) czynne prawo jazdy kategorii B;
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci kanalizacyjnej;
2. określanie wytycznych do projektowania sieci kanalizacji w ramach dokumentacji projektowych zleconych przez Spółkę;
3. uzgadnianie dokumentacji projektowych w zakresie sieci i przyłączy kanalizacyjnych
4. przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie podłączeń do sieci kanalizacji we współpracy z pozostałymi Działami Spółki;
5. przygotowywanie korespondencji dotyczącej spraw będących w kompetencji Działu;
6. udział w przygotowywaniu danych do Wieloletnich Planów Inwestycyjnych, Planów Remontów, Planów Zamówień Publicznych;
7. weryfikacja kosztorysów inwestorskich;
8. kompletowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej i odbiorowej;
9. prowadzenie sprawozdawczości oraz dokumentacji dotyczącej Działu;
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Wymiar czasu pracy – pełny etat;
2. Miejsce pracy – Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z o.o., Rynek 21 (I piętro, bez windy), 56-300 Milicz – Dział Techniczny i Realizacji Inwestycji; oraz praca w terenie (obszar zasięgu sieci kanalizacji Przedsiębiorstwa);
3. Pierwsza umowa o pracę zawarta na okres próbny;
4. Praca biurowa, przy komputerze, stanowisko pracy zlokalizowane w budynku przy ul. Rynek 21 w Miliczu (I piętro, bez windy), wyposażone w urządzenia biurowe niezbędne do wykonywania pracy;
- Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
2. List motywacyjny;
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie;
4. Kserokopia świadectw pracy;
5. Kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje;
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:
a) „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”
lub
b) „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”
- Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z adnotacją „Nabór na stanowisko: specjalisty ds. bieżącego utrzymania i kontroli sieci” w terminie do dnia 23.11.2019 r. do godz. 13:00, w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z o.o., Rynek 21, 56-300 Milicz, sekretariat – pokój nr 5;
- Dodatkowe informacje:
1. Aplikacje, które wpłyną do Przedsiębiorstwa po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Przedsiębiorstwa – www.pgkdolinabaryczy.pl oraz na tablicy ogłoszeń Przedsiębiorstwa. Zastrzega się możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych;
4. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnią wymogów formalnych, bądź nie zostaną wybrani w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
5. Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
- Klauzula informacyjna – RODO:
1. Administratorem Państwa danych osobowych, przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z o.o. z/s w Miliczu, jako pracodawca.
2. Państwa dane osobowe są przetwarzane:
a) w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której Państwo aplikują (art.22[1] §1 Kodeksu pracy oraz art.6 ust.1lit.a)RODO),
b) w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na wolne stanowisko pracy, jeżeli wyrazili Państwo zgodę do przetwarzania danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji (art.22[1]§1 Kodeksu pracy oraz art.6 ust.1lit.a)RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie,
c) w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora (art.6 ust.1lit.f)RODO). Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
3. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Okres przechowywania Państwa danych: dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
5. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy. Mają Państwo prawo do:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
6. Informacja o wymogu podania danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22[1] Kodeksu pracy: podanie danych osobowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Prezes Zarządu