Chcesz otrzymywać e-fakturę? Sprawdź, najważniejsze informacje na jej temat i sposób pobrania!

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, ale też dbając o ochronę środowiska Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z o.o. proponuje zastąpienie tradycyjnej, papierowej faktury jej elektroniczną formą.

Faktura elektroniczna – nazywana także e-fakturą ma taką samą wartość prawną jak dokument papierowy. Prawnie jest ona uznawana za taki sam dokument księgowy.

Klienci chcący skorzystać z tej możliwości proszeni są o wypełnienie i podpisanie oświadczenia o wyrażeniu zgody na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej dostępnego w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA. Wniosek może zostać dostarczony do Spółki osobiście, pocztą tradycyjną, bądź elektroniczną.

Dlaczego warto skorzystać z e-faktury?

Klienci korzystający z e-faktur mają zagwarantowane:

  • bezproblemowe i terminowe otrzymywanie faktur,
  • brak konieczności ponoszenia dodatkowych opłat,
  • całodobowy dostęp do wystawionych dokumentów.

Jeśli korzystasz już z e-faktury – sprawdź, jak ją odebrać!

Klientów, którzy zdecydowali się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną zachęcamy do zapoznania się z poniższą instrukcją. Przedstawia ona kolejne kroki postępowania, umożliwiające odbiór bieżącej faktury i dostęp do archiwalnych dokumentów, pod warunkiem, że osoby pragnące uzyskać dostęp do rachunków wcześniej złożą stosowny wniosek w siedzibie Spółki.

WAŻNE!

Przedstawione postępowanie nie pozwala na uzyskanie dostępu do danych Klientom, którzy nie złożyli wniosku o przesyłanie faktur drogą elektroniczną. Chcesz uzyskać dostęp? Pobierz wniosek z naszej strony i prześlij na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Krok 1: wejdź na stronę https://earch-nx.archivio.pl/eArchCN.
  • Krok 2: kliknij resetuj hasło
  • Krok 3: wybierz Wierzyciela PGK Dolina Baryczy
  • Krok 4: w miejscu Identyfikator wpisz swój numer Nabywcy bez odstępów między cyframi, na końcu dodaj trzy zera

      Na przykład: numer Nabywcy 0-040-407 - Identyfikator wygląda 0040407000.

  • Krok 5: wpisz swój adres e-mail
  • Krok 6: przepisz kod pod rubryką
  • Krok 7: naciśnij przycisk Zatwierdź (dolna środkowa część strony)
  • Krok 8: Poczekaj na maila ze strony Archivio
  • Krok 9: Zastosuj się do instrukcji. Po ustanowieniu hasła masz dostęp do wszystkich wystawionych e-faktur w systemie.