Biuro Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Dolina Baryczy” sp. z o.o. przy ul. Rynek 21 w Milicz, na I piętrze, w pokoju nr 3. Odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zapewniają Odbiorcom usług dostęp do pełnych i rzetelnych informacji na temat usług świadczonych przez Spółkę.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 (środy do godz. 16.00)

W Biurze Obsługi Klienta możecie Państwo:

  • złożyć wniosek i zawrzeć umowę na odprowadzanie ścieków,
  • podać stan wodomierza,
  • otrzymać fakturę,
  • uzyskać informacje, na temat zaległych i bieżących należności za ścieki oraz inne usługi,
  • uruchomić lub uzyskać informację jak uruchomić usługi elektroniczne świadczone przez Spółkę (e-faktura),
  • uzgodnić warunki spłaty zadłużenia,
  • zmienić dane w umowie,
  • zgłosić reklamację,
  • zgłosić awarię,
  • zgłosić do odbioru technicznego wykonane przyłącze kanalizacyjne.

Na I piętrze w pokoju nr 4 możecie Państwo:

  • uzyskać zapewnienie odprowadzania ścieków oraz warunki przyłączenia do sieci kanalizacyjnych,
  • uzgodnić dokumentację projektową inwestycji w zakresie przyłączy i sieci kanalizacyjnych,
  • dokonać zgłoszenia budowy przyłączy lub sieci kanalizacyjnych.